Sieci współpracy i wsparcia

Ogólne cele działania sieci:

  • dzielenie się wiedzą, umiejetnościami i wymiana doświadczeń między uczestnikami sieci,
  • tworzenie nowych rozwiązań na potrzeby szkół należących do sieci,
  • wspólne rozwiązywanie problemów,
  • poszerzenie kompetencji uczestników,
  • popularyzacja dobrych praktyk,
  • pozyskiwanie merytorycznego i metodycznego wsparcia ekspertów.

 

Zasady działania sieci:

Sieć współpracy i wsparcia to zespół nauczycieli z różnych szkół lub przedszkoli, którzy w zorganizowany sposób współpracują ze sobą, uczą się wzajemnie od siebie i rozwiązują probelmy wynikające z praktyki. Pracami sieci kieruje koordynator sieci.

Formy pracy:

  1. Spotkanie organizacyjne:
    • integracja uczestników sieci,
    • rozpoznanie potrzeb i zasobów,
    • ustalenie celów, harmonogramu pracy i działań.
  2. Spotkania robocze:
    • dzielenie się doświadczeniami, narzędziami, dobrymi praktykami,
    • spotkania z ekspertami,
    • tworzenie nowych rozwiązań.
  3. Spotkanie podsumowujące:
    • podsumowanie i omówienie pracy sieci,
    • zaplanowanie promocji i sposobów udostępniania wypracowanych rozwiązań innym podmiotom.
  4. Ewaluacja.

Nasze sieci:

WYKAZ SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI
WODN ZGIERZ I ODDZIAŁ W KUTNIE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025

Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli “Dziecko/uczeń i książka,
czyli jak zachęcić młodych do czytania”
Elżbieta Wójcik

Adresaci:
nauczyciele bibliotekarze
Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia na I etapie edukacyjnym. Aneta Krajewska
Adresaci :
nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej
   
Sieć współpracy i samokształcenia dla dyrektorów przedszkoli Małgorzata Komorowska

Adresaci:
dyrektorzy przedszkoli
   
Współpraca nauczycieli w projekcie “ŁÓDZKIE DWUJĘZYCZNE” Iwona Trojak-Wojtczak

Adresaci:
nauczyciele przedszkoli 







 

 

Font Resize
Skip to content